środa, 23 stycznia 2013

zima, zima ,zima....






pics by ®
 jacket rag recycle/ trousers smiley monster/ shoes reebok by Alicia Keys / 

miał być długi spacer, skończyło się na szybkim marszu...
słuchajcie nie wiem na ile podoba Wam się moj outfit jedno jest pewne brakuje w nim  niebywale ważnego elementu...rekawiczek :p, przy -10 wskazane :)

W tej całkiem spokojnej sylizacji chciałabym zwrócić Waszą uwagę na buty...
W przeciągu najbliższych dni będę chciała zaproponować Wam kilka pomysłów z nimi związanych, liczę że znajdziecie w nich coś dla siebie :)Postaram się to zrobić na tyle szybko na ile pozwoli mi na to moj synek Leo, którego na pewno wkrótce Wam przedstawię. Moda jest moją wielką pasją, jednak to mój roczny chłopak ma pierwszeństwo dla mojego czasu ;)



Carnaval...








pics by ®
totally ZARA  

Nie jestem zwolenniczką noszenia ciuchów typu całość od jednego projektanta czy też jednej i tej samej sieciówki to jednak tym razem, trwający akurat miły czas przecen, zaprowadził mnie pod jeden adres i... zupełnie nieoczekiwanie zrodził się pomysł a ' la Dries Van Noten....
To dość nietypowa kombinacja jak na miłośniczkę "szmat " over size ...ale....warto czasami o jakąś odmianę a  chyba strój to dobry początek....

sm ;)


1 komentarz:

  1. Fajnie wygląda to zarowe połączenie. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń