wtorek, 2 lipca 2013

way to bows..


wybrałam się na przeceny, ale.. nie wiedzieć czemu jakieś takie to moje oko niewyraźne dzisiaj że kompletnie  nie upolowało nic co by mogło je nacieszyć a tym samym znaleźć się w dzisiejszej stylizacji. Nic z przeceny, bo kiedy zupełnie niezaplanowanie zajrzałam do butiku Ani Kuczyńskiej pojawił się tak zwany błysk i już wiedziałam co monster Wam dzisiaj pokaże ;) nie wiem jak wy ale dla mnie ten "skromny" t-shirt to absolutna gratka :)zobaczcie i oceńcie sami...








t-shirt- Ania Kuczyńska/ skirt- MANGO/ shoes- ZARA

dzisiaj nie wiele zdjęć ale to dla Waszego i mojego dobra bo jak to powiedziała moja znakomita fotograf Monika, przeszłam samą siebie w ekspresji mojej mimiki twarzy, która chyba na widok słońca lekko się "pogubiła " ;) no na coś zwalić muszę ;)

pozdrawiam Was
sm ;)


















1 komentarz:

  1. Naturalnie, jak lubię :) Swobodnie i pięknie :) Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń