niedziela, 10 marca 2013

winter is back, smileymonster is back... ;)



zima jak co roku płata figle i o ile nie koniecznie te w dobrym stylu tak muzyka jaką serwuje nam Jake Bugg potrafi dać ukojenie przemarzniętym umysłom ;)
doskonała nutka na wieczory pełne śniegu i nie tylko ;)

dzisiaj "pierwsze koty za płoty " z Maćkiem, zerknijcie ;)

















pics by maciek

hat patrizia pepe/ coat smileymonster/ fur ZARA/ blouse stefanel/ scarf ZARA/ shoes  patrizia  pepe/ trousers  smileymonster/ bag chloe









13 komentarzy:

  1. No no pierwsze koty za ploty z Mackiem jak najbardziej udane. Ja juz zamawiam coat by smiley monster. Sylwietta:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny luźny strój, a torebka jest extra:) Zdjęcia też są bardzo ładne. Cieszę się, że pojawił się kolejny wpis na blogu. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i strasznie się cieszę że zaglądasz :)

      Usuń
  3. super LuK !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta czapa jest doskonała , pewnie na krajowym podwórku wzbudza duże zdziwienie :)
    bardzo mi sie podoba czekam na wiecej !!! Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no miny niektórych ludków bezcenne ;)
      cieszę się że Ci się podoba, postaram się utrzymać "poziom " ;)
      pzdr ciepło :)

      Usuń
  5. Marta widać, że masz serce do stylizacji, całość jest doskonała. Mam nadziej, że dzieki takim ludkom jak Ty ten kraj bedzie wygladał PIEKNIEJ ! Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Madzik :)komplementów nigdy za wiele ;)
      sciskam

      Usuń
  6. Chyba zakochałam się w płaszczu/kurtce! To Twoje dzieło? Czy to można jakoś nabyć?!

    Przejrzałam cały blog i suuuuuper jest! bardzo lubię taki casualowy luźny styl! i ogromny + za muzykę!
    Będę zaglądać :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się Kasiu że Ci się podoba i zapraszam ;)
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
    2. płaszcz/ kurtka to dzieło mojego wspaniałego krawca, pomysł mój ;)

      Usuń