sobota, 20 kwietnia 2013

Carolina Herrera, Amelia, Carrie Bradshaw...Paryż....


Dlaczego Paryż i  Carolina Herrera ?
To właśnie utwór Le Blonde usłyszałam jako pierwszy podczas mojego pobytu w Paryżu. 
Co ma on wspólnego z projektantką Caroliną Herrerą ?
Stanowił tło jej pokazu wiosna- lato 2013.
To moja dzisiejsza propozycja dla Was do playlisty "ulubione " ;)

A teraz czas na krótką "relację" z mojego pobytu w Paryżu ( to własnie powód mojej ostatniej absencji )

Paryż zaraz po Nowym Jorku jest miastem w którym mogłabym zamieszkać pomijając fakt iż tamtejsze ceny przyprawiają o zawrót głowy ;) Ci którzy mieli okazję stanąć tete-a tete z Mona Lisą zgodzą się ze mną iż Paryż to drogie miasto niezależnie od naszego "portfela". 
Ja dzięki dobrym duchom mogłam po raz kolejny cieszyć się jego urokami ;)
Dlaczego to własnie Paryż jest tym szczególnym miejscem ?
Trudno to ująć w jednym zdaniu, bo Paryż to miasto bardzo złożone.Z  jednej strony, dynamiczne, nowoczesne, nonszalanckie, mekka największych domów mody na świecie, pamiętamy postać Carrie Bradshaw, zabawowej fanatyczki mody ( szczególnie butów )która doznaje omdlenia w jednym z butików Diora :), z drugiej zaś strony to miasto pełne tradycji, bogate w historię, miejsce z duszą romantycznych kochanków, która wypełnia tamtejsze uliczki, knajpki, kafejki. Cieszą oko te wszystkie fantazyjne elewacje budynków a także kamieniczki w stylu art- nouveau.  To miejsce pełne paradoxu gdzie luksusowe butiki,a konkretnie ich witryny o zmierzchu zamieniają się w domy dla bezdomnych. W jednym momencie jesteśmy w sercu Paryża,  na Placu Vendome, gdzie wystawy jubilerskie zmuszają nasze głowy do wyższej matematyki ,  a  za " chwilę " możemy pociągać za grzywę konia siedząc na słynnej karuzeli tuż przy Montmartre, wspominając losy Amelii, gdzie świat magii i dziecięcych marzeń przeplata się z ironią oraz groteską. Ta część Paryża jest niczym pocztówka z podróży, nasycona światłem i kolorami...
Właśnie za tę różnorodność adoruję to miasto... 






my good looking photographer






leather- Rick Owens/ t-shirt- bysmileymonster/ trousers- bymanesakke/ scarf- ZARA/ shoes- Reebok










coat- Kapphal/ shoes- hunter




a na koniec mój faworyt, a właściwie faworytka ;)



jest 2:22, czas spać ;)
papaty
sm









4 komentarze:

  1. Mam pytanie, skąd jest ten top:http://4.bp.blogspot.com/-CLyaIECtbAo/UXMtXhkTYgI/AAAAAAAABBQ/lIP4CXIFa3s/s640/DSC07890.JPG?

    OdpowiedzUsuń