czwartek, 5 września 2013

stop klatka

Moi drodzy bardzo Was przepraszam za tę moją niespodziewaną nieobecność i z tego miejsca bije się w pierś !
Już jestem i obiecuję szybko nadrobić tę naganną postawę a to wszystko za sprawą jesienno- zimowych kolekcji które nieobojętnie skradną nasze serca a obawiam się że momentami też i rozumy, bo jak tu nie popaść w szopocholizm kiedy te niesłychanie intensywne witryny butików zapraszają nas do środka ;)
To będzie bogata ale też momentami tajemnicza jesień w świecie mody.

A tymczasem jeszcze trochę lata jesienią.
Zdjęcia robione przez moją cudowną teściową, ma talent artycha, zerknijcie ;)






pics by my mother in law
tshirt- no name/ trousers- no name/ sneakers- nike


pamiętajcie w tym sezonie nie ma jednej sylwetki na jesień
:)
sm






10 komentarzy:

  1. czy jest jakaś stronka z tymi rzeczami no name?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie nowy wpis, a już prawie straciłam nadzieję:) Czekam na nowe posty i jesienne stylizacje. Jesienne kolekcje kuszą aż za bardzo. Pozdrawiam ciepło. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super. Gdzie mogę dostać te buty?Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi :) co do butow, butik na ul Szpitalnej w Wawie, udanych zakupow ;)

      Usuń
  4. fakt, butki super,a jaki to model, jestem z Trójmiasta i do butiku na Szpitalnej w Warszawie troche daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nike 433175-001
      udanego zakupu :)

      Usuń
    2. niestety model już niedostępny w sieci :-( a taką miało się chęć posiadania....

      Usuń
  5. pragnę tych spodni! :) wspaniale wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń